Δημοκρατική Συμπαράταξη Μηχανικών Δημοκρατική Συμπαράταξη Μηχανικών
  • ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ
    • ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
    • ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ
    • ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΣΥΜ
    • ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΙ
  • ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΕΕ 2024
    • Υποψήφιοι 2024
    • Εκλογικά Κέντρα
  • ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
    • ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
    • ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ ΔΡΑΣΗΣ
    • ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΕΕ 2019
  • ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ
    • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
    • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
    • ΜEDIA
  • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ – ΘΕΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • Facebook ΔΗΣΥΜ
  • Instagram
  • YouTube
Posted on Μαΐ 25, 2020 In ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ, ΜEDIA

Ανεπίτρεπτο να αντιμετωπίζονται οι μηχανικοί υποτιμητικά από την κυβέρνηση της ΝΔ

by dhsymgr

Συνέντευξη του Νίκου Μήλη στην Εφημερίδα “Το Καρφί”

Κοινοποιήστε:

  • Πατήστε για κοινοποίηση στο Facebook(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  • Κλικ για να το μοιραστείτε στο LinkedIn(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  • Κλικ για να το μοιραστείτε στο Twitter(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  • Κλικ για να το μοιραστείτε στο Google+(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  • Click to share on WhatsApp(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
  • Κλικ για εκτύπωση(Ανοίγει σε νέο παράθυρο)
Πρόσφατα άρθρα
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗ.ΣΥ.Μ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΕΝ/ΣΕΝΕ/17806/1085/2025 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗ.ΣΥ.Μ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ»
  • Δελτίο τύπου ΔΗΣΥΜ για τη συγκρότηση οργάνων του ΤΕΕ
  • Απόψεις ΔΗ.ΣΥ.Μ. – Η Ενεργειακή Μετάβαση πρέπει να είναι Πράσινη, Δίκαιη και Συμπεριληπτική.
  • Απόψεις ΔΗ.ΣΥ.Μ. – Ψηφιακός Μετασχηματισμός – Τεχνητή Νοημοσύνη – Ανάλυση Δεδομένων
Γραφτείτε στο Newsletter της ΔΗΣΥΜ

Δημοκρατική Συμπαράταξη Μηχανικών
Νίκης 4, Αθήνα

info@dhsym.gr

  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΙΑ
  • ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ
  • ΜEDIA
  • ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
  • ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗ.ΣΥ.Μ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΥΠΕΝ/ΣΕΝΕ/17806/1085/2025 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΕΣ
  • ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΗ.ΣΥ.Μ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΤΩΝ ΕΠΟΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ «ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΩ»
  • Δελτίο τύπου ΔΗΣΥΜ για τη συγκρότηση οργάνων του ΤΕΕ

    © 2018 Δημοκρατική Συμπαράταξη Μηχανικών. All rights reserved.